Wednesday, October 28, 2009

The little Angel

Another birthday card design.
Would you buy one if it was in a store?

I mean ... there are sooo many cards i wouldn't buy, not even considering buying. How do they get published? How does someone make money on cards nobody really likes?


When you pick a card... like a birthday card, a christmas card, a congrats on the new job card, a hooray you bought a house card, an aawies you got a baby card, a happily ever married card .. and so on,
- do you consider hard and long or do you just pick a card?
Do you always choose the cheaper one?

Drawn and colored in Photoshop

17 comments:

  1. Jeg tar det fineste og søteste jeg finner :) Det som passer til den personen som f.esk. har bursdag, best!
    Om du lagde kort, hadde jeg garantert bestilt :) Det er jo snart jul og greier :D

    ReplyDelete
  2. Jeg adde kjøpt mette.. :) De er kjempe søte og du er kjempe flink, blir jo ikke annet en masse salg da.. hehe

    ReplyDelete
  3. søtt :)
    Jeg kjøper det som passer jubilanten best. Oftest ser jeg etter det med kulest mønster ..

    Jeg trykka på Bjørn Eidsvåg, håper du har tjent et par øre til ..

    ReplyDelete
  4. Godt å vite at jeg har noen kjøpere! ;) Jeg viser til disse kommentarene om jeg noen gang legger noe ut for salg, altså. ;P

    Linda - jo, takk. Jeg har tjent 3,27,- på ca en uke. Er det verdt det? ;P

    ReplyDelete
  5. neh. Nå er inntektskilden min fjernet.

    får heller vente til jeg får sponsorer. ;)

    ReplyDelete
  6. Jeg syntes det er kjempefint! og jeg ville kjøpt det ;)

    ReplyDelete
  7. jeg kjøper dine garantert Mette! de er sinnsykt koselige og søte. De skulle fått plassen til mange av de stygge kortene i butikkene...;)

    ReplyDelete
  8. Jeg ser ann kortene etter jubilanten eller brudeparet eller hvem det så skal være til.. Syntes det er på tide med noen sånne morsomme som dine! I would buy it!
    Tjener du pæng på eidsvåg? da skal jeg jammen klikke noen ganger jeg og ;-)

    ReplyDelete
  9. hæ? hvor ble det av eidsvåg?

    ReplyDelete
  10. han ble borte til fordel for en renere og ryddigere blogg! ;)
    Tjente jo rått egentlig - må vurdere å ta det tilbake om en stund.

    Veldig morsomt å høre at dere ville kjøpt kortene! Setter pris på det. :) Hadde vært utrolig moro å prøve.

    ReplyDelete
  11. Nina K2:22 PM

    Jeg har allerede bestilt et:)
    Tror salget hadde gått unna! Når jeg skal kjøpe kort savner jeg koselig, bli glad kort som man kan gi til venner uten at det trenger å være en spesiell anledning, så når du kommer med det køper jeg! :D

    ReplyDelete
  12. Jeg hadde også kjøpt kortene dine Mette, garantert! Jeg digger dem!

    ReplyDelete
  13. Jeg hadde kjøpt Muffinkort!!

    ReplyDelete
  14. Picking out cards is so hard! Really, do you know how hard it is to pick out a card for a five-year old? Almost impossible! But I love your drawings, and if I saw them in the store, would totally buy them :)

    ReplyDelete
  15. Anonymous5:05 PM

    I am SO BAD at getting cards for people...but when I do I almost always go for the funny one. =)

    ReplyDelete
  16. Jeg ville garantert kjøpt dine! Helt klart! Det så mye dårlig der ute at jeg ikke gidder annet enn å kjøpe de der du får til 10 stk for 10 kr. Vi trenger noe nytt og fresht! Go Mette!!

    ReplyDelete
  17. Jeg vil kjøpe av deg.
    Jeg lover.

    ReplyDelete

I do love comments,
so thanks and thanks again (: