Wednesday, December 15, 2010

15th of December

Boy does time fly by when you have to blog every day!
Yesterday was a success in the get-a-lot-of-shopping-done-category and I'm thrilled to tell you I can criss-cross 7 more off my list. Yay! Including new pants for myself. :D

You all know about the Basement Disastronomous Water Flooding of 2010 and since then we've been without a washing machine. I'm not going to tell you how much laundry I've got, but I've got a lot.

Please pray for a safe plugging of a new washing machine soonly! (I know it's not a word).
Stay positive, cause Christmas is almost here! :)

7 comments:

  1. Liv Kari8:02 PM

    Deilig med julegaver man kan krysse av lista!
    Trenger dere å låne en vaskemaskin kan dere godt kjøre noen vask i vår :)

    Let me know!

    ReplyDelete
  2. Nydelig med julseshopping da!:) (Sitter her midt på natta og får ikke sove... Koselig med litt blogger å lese p da veitu)

    Siste fremføring i morra på skolen, før juleferie! Da skal Ida J og jeg ut på seriøs juleshopping, satser på at jeg får gjort unna noen gaver da... Krysser fingrene!

    ReplyDelete
  3. Kom og lån min maskin :-)

    ReplyDelete
  4. Dere er vel søte og greie! :)
    liv - kanskje jeg kommer bortom før møtet og setter over en dunk....? If possible?

    ReplyDelete
  5. Hihi! Kjenner meg igjen! :p Last socks here too!

    ReplyDelete

I do love comments,
so thanks and thanks again (: