Wednesday, February 16, 2011

Dress to stress less

Summer <3 Anthropologie

11 comments:

  1. Du har så publisert denne posten automatisk, no?
    Jeg pinna den stripey kjolen og. Gorg!

    Må vi dra til London for å purchase eller?

    (engelsk-norsk er min fave)

    ReplyDelete
  2. you pinned it? du har jo ingen pins! Whashera.

    Tur til London - tick! ;)
    Og naj, men jeg tegnan i går kveld. ;)

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:29 AM

    I LOVE IT! I love them both! Og jeg skal sååå ha en hatt til sommeren. Driver å leter på nettbutikker etter en fin en. :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous11:29 AM

    Det er Lindasøs forretsen!

    ReplyDelete
  5. Jeg blir med til London. :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous12:07 PM

    Ooh kjempefine, perfect for summer!

    ReplyDelete
  7. Kjetil2:47 PM

    Så har vi pyntesyken, huttetu,
    og særlig utbredt iblant kvinner.
    Med sløyfe, fjær og hatten på en kant,
    de ofte om en påfugl minner.

    ReplyDelete
  8. Luise9:21 AM

    Åhh, de kjolene bare roper sommer!! Me like:)

    ReplyDelete
  9. Hei du! Ville bare si at det er kjekt å tikke innom bloggen din som jeg må smile av fordi den har en litt sånn snerten humor ;) En fin aveksling fra madonnafigurer, hvite sofaer og sånt.. :)

    Merethe

    ReplyDelete
  10. eliesp4:04 PM

    Like it!

    ReplyDelete
  11. Anonymous8:27 PM

    so cute! <3

    ReplyDelete

I do love comments,
so thanks and thanks again (: