Sunday, February 13, 2011

Mama, I lav ya!

Morsdag idag!  
Min kjære gode mamma fortjener en supergod dag i dag! Takk for den du er, mams. :) you know I love you. Håper du ikke tok skade av utallige frokoster på senga, trøtte tryner i pyjamaser, levende lys, egendikta sanger, brente brødskiver, svak kaffe og krønsja kaker. Det var moro for oss i hvert fall. ;)

Så - Do you lav yar mama? Ya'll should! Mødre fortjener seriøst sykt mye mer cred enn de får. Det er ikke flaut å digge mora si, bare så det er sagt. Digg din mor! Vær takknemlig! Gi en klem!

Jeg har laget noe til alle som har en mor: noe du kan printe, klippe ut og lime på armen. Midlertidig tattoo for today. Mums are worth it!

5 comments:

  1. hehe... love it!! ;)

    ReplyDelete
  2. Den var stilig! :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:16 PM

    Tusen takk, Mettemor :) Det var koselig, å ja, jeg vet du er glad i meg, det har du både vist og sagt mange ganger :) Jeg er også veldig glad i deg! Takkeklem fra meg :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous9:17 AM

    Kjempefin, Mette! Vi har verdens beste Mamma vi. Heldige :)

    Lene

    ReplyDelete
  5. Love this post!! Ja, vi har vært heldige med mamman vår og hjemmet vårt :)

    ReplyDelete

I do love comments,
so thanks and thanks again (: