Friday, March 25, 2011

Bestillingsbestemmelse

Åh det er så deilig når man bestemmer seg for noe også gjør man det. Gjelder mange områder i livet!
Bestemte meg for å gjøre en skikkelig bestilling for litt siden og hadde mange produkter på lista, og nå er de gjennomført og bestillingen er bestemmelig sendt fra iherb allerede, hurra!

Det er jo en kjentsak at det er en smal sak å irritere seg grønnsak over at folk er blitt helsefreaker og bestillingsgale og det tryggeste er nok å holde seg liiitt på avstand når det gjelder alger og frø. Mest for at da unngår man i hvert fall å kalt freak eller bli sjokoladetygga oppi tryne. If you know what I mean. Serious business!

Nå kommer sommer som vanlig, den kom ifjor også, og alle blir midlertidig gale og løper i småsko fra flekk til flekk på den semitørre asfalten med strimer av rennende smeltevann. Jeg speider som en gal om dagen etter den første blomsten. Alle instagrammerer om krokus og hvitveis og ser jeg noen? Nei. Jeg skal aldri bo på skyggesiden igjen! Anywaysss, med sommeren kommer våren og da begynner man å tenke på hud og hår og bikiniformen. Jeg drømmer om at Chlorella skal gjøre susen, og bestillingsformen var på topp da jeg tapp-tapp-tappet meg gjennom hjertemats iherb-favoritter.

Når det er sagt, så vil jeg bare si at hvis du selv skal bestille på iherb for første gang, så kan du bruke koden SEP310 og få 5 dollar (nesten tretti kroner!) i rabatt på bestillingen. Nice start! Go for it! :) Det første du bør gjøre er å bestille 60 av disse (første punkt på lista under) and you'll be a herber for life.

8 comments:

  1. Fikk nettopp pakkene mine derfra, chlorella, tart cherry, lolipops, hvetegress og yacoonpulver. Nomnom. Man sparer jo tusenlapper på å handle på iherb (føkk helsekosten lisåm).
    De yummy earth popsa er herlige forresten! :D

    ReplyDelete
  2. Åååå jeg skal hente noen pakker på posten etterpå!! Gleder meg!

    ReplyDelete
  3. Hahaha ha hikst. Jeg ler!
    Vittigste skrivinga på en stund. Jeg kvalifiserer sikkert til helsefreak hvis du legger godviljen til: Er oppvokst på urter, klibrød, grov ris og kosttilskudd.
    Føler du jeg sjokoladetygger deg i trynet?
    Går det bra hvis det er 70% med havsalt? (sunt havsalt)

    ReplyDelete
  4. Nei, det var vel egentlig ikke deg, men Mette rimer på Flette. Såååå... da ble det det. :P

    ReplyDelete
  5. Her var det MYE godt ;D Renner inn med pakker her for tiden også!

    ReplyDelete
  6. Linda & Linda..
    Blir helt forvirret her jeg.
    Kommentar 1: Linda Cec J
    Kommentar 2: Lindasol
    Kommentar 3: Linda Cec J

    ReplyDelete
  7. ile pse3:56 PM

    (Hva med Linda J og Linda S? :)
    Grattis med diger bestilling!
    Håper d smaker! :)

    ReplyDelete
  8. haha, du blir nok et nytt menneske skal du se. igjen. (:

    ReplyDelete

I do love comments,
so thanks and thanks again (: