Friday, March 11, 2011

Sisters, unite!

Årets beste helg i vente, og alle hjerter gleder seg seriøøøst. :)
Damer (og bare damer) fra all over the world samles på Brunstad for en helg, og det er aldeles fantastisk. Føler meg utrolig heldig som får oppleve slike ting! Gleder meg til å se mine kjære amerikanske og sør-afrikanske og bergenske og engelske venner igjen, blant mange!

Og ettersom denne tegningen passet så bra, så bruker jeg den igjen. For jeg hakke tid til å tegne noe mer. Og ja - jeg er ca frisk fra spysjuka igjen. :) Ca 65% back on track. Takk for all omtanke!

3 comments:

  1. For en fantastisk helg. Og takk for award, kjære,søte deg. Og takk for i kveld :)

    ReplyDelete
  2. Takk for en fantastisk helg kjære venn! Det var elstra koselig at du tok turen ned i leiligheten utpå natta;) I just digg you!!! ;) Ha en awesome day videre!

    ReplyDelete

I do love comments,
so thanks and thanks again (: