Friday, December 9, 2011

9. desember - passe surt!

Denne fredagen gikk suuuuperkjapt. Vi rakk faktisk ikke åpne kalenderen før lenge etter lunsj. Uvant. 
Dagen gikk med til å tegne masse masse, beste delen av jobben min. ;) Også gikk JC og jeg på kjøkkenet for å hente kopp kaffe nr 10, og da så vi plutselig en halv sitron på benken. Tror vi tenkte det nesten på likt, men JC utfordra straks til sitronspisekonkurranse hvor konkurransen egentlig bare var å spise en hel skive sitron med en gang, og det gjorde vi som dere ser. JC vant, for jeg spytta ut min. :P Har fortsatt sur smak i munnen (selv etter et par-tre trøfler (blitt tradisjon på kontoret)). 

Nå reiser jeg til Molde for helga, så da kommer det sikkert ikke kalender før søndag kveld. :) 
Peace out! 

1 comment:

  1. Anonymous12:55 AM

    Ånei, da har jeg ingen kalender imorgen. Men kos deg i Molde Mette. Hils kjente.;)
    Klem fra KarenMarie.

    ReplyDelete

I do love comments,
so thanks and thanks again (: