Tuesday, March 3, 2009

En vakker brud

I september i fjor var jeg så heldig å få være fotografhjelp for Elise da hun skulle ta bilder av dette skjønne brudeparet. :)
Jeg bare gikk litt i bakgrunnen, passet på C-boy og snappet ivei her og der. Det var litt overskyet vær, men det ga et ganske fint lys og med en brud så skjønn som denne var det ikke vanskelig å få noen fine bilder. :) 
Har lekt meg litt med actions i PS for å teste ut litt forskjellige uttrykk og synes disse to gjorde seg. Hvis du kikker nøye på det siste så ser du kanskje de fjærlette regndråpene som treffer vannet. Det betyr lykke! ;) 


11 comments:

  1. Av alle de du sendte meg så var det de to jeg ikke lukket, men fortsatt har åpne..
    Gorgeous!

    I.want.the.sheye.action.set.

    Now.

    eye.candy.it.is

    ReplyDelete
  2. tellmeaboutit! :P Rrgh. måvelgåanåspleise? :)

    Men - takk. :) Fotos er gøy!

    ReplyDelete
  3. Nydelige bilder, der er det snakk om vakker brud altså :)

    ReplyDelete
  4. Skjønne bilder!

    Liker skikkelig godt stemningen som blir med redigeringen du har årna.

    Naisprais!

    ReplyDelete
  5. hi! thanks for checking out my blog. love looking at yours too - great drawings!

    ReplyDelete
  6. Nydelig, Mette! Nå skal jeg få Photoshop Elements 7 av busstoppdamen! Tror du jeg gleder meg?
    Ja. Det. Gjør. Jeg.
    Foto er gøy!

    ReplyDelete
  7. Digger forresten hvordan du har jobbet med det nederste bildet. Hvordan naturen speiler seg i vannet.
    Okei da, jeg er litt misunnelig...
    Men du, jeg vil fryktelig gjerne være med til mormor og morfar en dag!

    ReplyDelete
  8. Anonymous12:05 PM

    Beautiful photos! Too bad I can't understand a word! :D Oh well. A picture is worth a thousand words...so that's ok. :) I especially like the picture of the bride.

    ReplyDelete
  9. Takk elin. :) Gleder meg til å se hva du får til i PS! Du kommer til å digge det. :)

    Julie - hi! :) Thanks for the comments and for visiting here. I jump between writing in english and norwegian here, so dont feel like an outsider. ;)

    ReplyDelete
  10. Anonymous2:27 PM

    Thanks! :D

    ReplyDelete
  11. Nydelige bilder! Skikkelig eventyrlige! Du er flink du Mettis ;)

    ReplyDelete

I do love comments,
so thanks and thanks again (: