Tuesday, November 16, 2010

Noen som vil være med?

Caroline fra icarroi.com startet et prosjekt om et bloggermagasin som jeg ble med på for noen uker siden. Siden er under utvikling nå, men lansering blir om noen ganske få strakser/dager. :) Da kommer det masse fine tips og råd om bloggere og flinke folk! Hurra! Det blir gøy. :) Men nå har det seg sånn at vi mangler et par-tre medarbeidere på denne bloggen, - og kunne du tenke deg å være med? Hm?


Les mer på bloggen til Caroline, les kriteriene GODT og fyll ut skjemaet hun har der og send inn til post@bloggermagasinet.com. Velkommen skal du være! Du ja. (:

10 comments:

  1. Du skriver genialt Mette. GENIALT.

    ReplyDelete
  2. Haha, takk Caroline. ;) litt digg å skrive på norsk kjenner jeg! Gleder meg til å gjøre det. :)

    ReplyDelete
  3. Ok, nå tar jeg på meg administrasjonssjefbrillene her.

    "Bloggermagasinet" - dere kan da virkelig ikke mene at dere falt pladask for et slikt navn? Det høres ut som du stammer: Blogg-ger-magga...
    "Bloggmagasinet" hadde vært bedre, men hvorfor i all verden velge et navn med SÅ MANGE KONSONANTER, NÅR ALLE VET AT VOKALER ER VAKRERE?

    Sorry, men I dont like it.
    Logoen er kul, da. Det skal du ha ;)

    ReplyDelete
  4. Bloggmagasinet er opptatt. ;) men i kinda agree altså, men sånn ble det nå.

    ReplyDelete
  5. Hvis bloggmagasinet er opptatt er det jo bare enda en grunn til å ikke velge bloggERmagasinet... Høres ut som en parodi.

    Blir litt som "dagbladet" er opptatt, så da velger vi "dagERbladet"... LOL

    Jaja, her kom lille frøken kritisk frem, men ... føler jeg vet hva jeg snakker om! Opptatt av merkevarebygging!

    ReplyDelete
  6. Og bare ordet "Blogg" er jo litt sånn "Burp"-aktig. ;D

    ReplyDelete
  7. Forslag til andre navn for "blogg" når magasinet skal handle om blogging, bloggere og blogger generelt? ;P
    Bloggmagasinet er ikke noe kjent sted, så det blir i så måte ikke en parodi.
    Dette er dog ikke i en fase for navnvalg lenger, og domenet er kjøpt osv. Blir nok vant til "bloggermagasinet". ;)

    ReplyDelete
  8. Men husk at førsteinntrykk er ALT. Hvilke blader kjøper du? Noen med et fengende navn, noe du forbinder med noe fint osv. Man trenger jo ikke ha blogg i navnet selvom det handler om blogg... Det kan jo være en undertittel eller noe.

    Hvis dere absolutt må ha med blogg, hva med "blogs on the spot" eller "blogalicous" eller "blogglogg" eller noe mer spennende...
    En liten idémyldring hadde gjort susen.

    Jada, jeg er negativ (realist?), men hvis dere har planer om å nå et bredere publikum må dere bare bytte navn NÅ... Tro meg, både jobben min og jobben din har nok angret som hunder på et lite gjennomtenkt bedriftsnavn.

    ReplyDelete
  9. *blogalicious, heter det vel...

    ReplyDelete
  10. Vi ønsket at navnet i hovedsak skulle si hva det handlet om, pluss at på nett så "kjøper man ikke et blad", men man blir på/fenges av en side om den har bra design og godt innhold. :) Det håper vi å få til. Ang navnet så rakk jeg ikke si så mye før det var bestemt, så da lot jeg det bare være som det er. :) Har begynt å like det faktisk, også går det jo an å kalle det "BM" eller "B-magasinet" eller "Blogger-M" eller "Blogg-Mag" eller noe sånt. ;)

    ReplyDelete

I do love comments,
so thanks and thanks again (: